Canals de contacte

Per telèfon

Atenció al client i reclamacions

972 061 056 / 900 100 358

Truqueu-nos a aquest telèfon per a fer les vostres gestions.

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00h a 21:00h

Avaries i incidències

900 100 359

Si has de comunicar una avaria o informar-te de qualsevol incidència del servei, pots fer-ho durant les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, els 365 dies de l'any.

D'altra banda, si detectes una possible fuita a la xarxa de distribució d'aigua de qualsevol carrer, encara que no t'afecti directament, t'agraïm que ens truquis perquè la puguem resoldre en el menor temps possible.

A la nostra oficina

Adreça

C/ Pedró, 19
17230 - Palamós

Oficina a Palamós

Horari d’atenció:
És imprescindible tenir cita prèvia per a ser atès a les nostres oficines

Cita prèvia

En cas que necessitis una atenció personal, sol·licita cita prèvia amb els nostres gestors d'atenció a client. Per fer-ho caldrà que triïs prèviament el dia i l'hora que s'adaptin més bé a la teva disponibilitat. Accedeix al nostre portal de cita prèvia per tramitar la teva sol·licitud.

Sol·licita la teva cita prèvia